poniedziałek, 13 czerwca 2022

Konkurs fotograficzny "Mogilno moja mała ojczyzna"

Miejska Biblioteka Publiczna w Mogilnie informuje, że do 18 czerwca 2022 r. (sobota) został wydłużony termin składania prac na konkurs fotograficzny „Mogilno moja mała ojczyzna”. Konkurs został ogłoszony z okazji 624 rocznicy nadania Mogilnu praw miejskich.

 Biblioteka zaprasza do udziału w konkursie osoby powyżej 12 roku życia. Każdy uczestnik zobowiązany jest do zapoznania się z regulaminem konkursu.
 

Plakat - Miejska Biblioteka Publiczna w Mogilnie
zaprasza do udziału w konkursie fotograficznym
"Mogilno moja mała ojczyzna"

Regulamin konkursu fotograficznego MBP w Mogilnie
"Mogilno moja mała ojczyzna"
Zgoda na udział w konkursie MBP w Mogilnie
"Mogilno moja mała ojczyzna"

Karta zgłoszenia do konkursu fotograficznego MBP w Mogilnie
"Mogilno moja mała ojczyzna"


Brak komentarzy: