piątek, 14 lipca 2023

„Mój król, moja królowa – tworzymy poczet przyjaciół” – warsztaty w mogileńskiej bibliotece

11 lipca w Miejskiej Bibliotece Publicznej w Mogilnie odbyły się warsztaty plastyczne „Mój król, moja królowa – tworzymy poczet przyjaciół”. Wydarzenie zorganizowano w ramach projektu „Światy równoległe – nauka i sztuka”. Realizację projektu dofinansowano ze środków Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego pochodzących z Funduszu Promocji Kultury – państwowego funduszu celowego.

Warsztaty prowadziła plastyk Stefania Barańska. Uczestnicy poznali zasady tworzenia portretu, proporcje twarzy i techniki plastyczne pozwalające na stworzenie interesujących prac plastycznych. Wstępem do zajęć była krótka informacja o życiu i twórczości Jana Matejki oraz historii powstania „Pocztu królów i książąt polskich.

Dla najmłodszych oraz dla młodzieży niepełnosprawnej intelektualnie przewidziano konkurs plastyczny na portret przyjaciela pod hasłem "Mój król, moja królowa", którego regulamin biblioteka ogłosi w sierpniu 2023 r. Zwieńczeniem warsztatów i konkursu będzie wystawa prac pokonkursowych i powarsztatowych.

Światy równoległe - nauka i sztuka. Warsztaty plastyczne.

Światy równoległe - nauka i sztuka. Warsztaty plastyczne.

Światy równoległe - nauka i sztuka. Warsztaty plastyczne.

Światy równoległe - nauka i sztuka. Warsztaty plastyczne.

Światy równoległe - nauka i sztuka. Warsztaty plastyczne.

Światy równoległe - nauka i sztuka. Warsztaty plastyczne.
Światy równoległe - nauka i sztuka. Warsztaty plastyczne.

Światy równoległe - nauka i sztuka. Warsztaty plastyczne.

Światy równoległe - nauka i sztuka. Warsztaty plastyczne.

Światy równoległe - nauka i sztuka. Warsztaty plastyczne.

 

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz